Προσοχή στη διατροφή

kathara-08Αφού έχουμε αντιμετωπίσει το μικροβιακό παράγοντα με το βούρτσισμα, η σωστή διατροφή έχει τον επόμενο σοβαρό λόγο, για τη διατήρηση της υγείας των δοντιών. Το ισχυρό αυτό δίδυμο (βούρτσισμα – διατροφή), δημιουργεί το ιδανικότερο σύστημα ενάντια στις φθορές.

 

Προσοχή! Η ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή, αποτελεί τροφή μικροβίων, τα οποία παράγουν βλαβερά οξέα και μπορεί να προκαλέσουν τερηδόνα ή διάβρωση των δοντιών σας.

 

 

 

 

Τι πρέπει να προσέχουμε

1. Αποφεύγουμε τη συχνή κατανάλωση σνακς, που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης
2. Περιορίζουμε την κατανάλωση χυμών ή αναψυκτικών και αποφεύγουμε να τα κατακρατάμε στο στόμα για πολλή ώρα
3. Επιλέγουμε να πίνουμε νερό και τσάι ή καφέ, χωρίς ζάχαρη
4. Βουρτσίζουμε τα δόντια, τουλάχιστον, μισή με μια ώρα μετά το γεύμα
5. Δεν βουρτσίζουμε τα δόντια ποτέ μετά από εμετό, διότι τα γαστρικά οξέα διαβρώνουν την επιφάνεια των δοντιών μας.
    Άρα, βουρτσίζοντας αμέσως τα δόντια μας, προκαλούμε μεγαλύτερη και εντονότερη φθορά.

 

Πέρα από τη σωστή διατροφή είναι σημαντικό να ενισχύσουμε την άμυνα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια ασπίδα προστασίας των δοντιών, ενισχύοντας την επιφάνεια τους με βοηθητικούς παράγοντες, όπως το φθόριο. Είναι ωφέλιμο, εάν εφαρμοστεί στη σωστή μορφή, με το σωστό τρόπο και υπό την επίβλεψη του θεράποντος ιατρού. Διαβάστε περισσότερα...